Polarizarea accesului la serviciile de educaţie. Rolul sistemului de învăţământ

Authors

Abstract

În studiul de faţă prezentăm analiza unor ipoteze privind influenţa asupra accesului la educaţie, atât a factorilor de mediu socio-familiali, cât şi al celor pedagogici şi psiho-sociali. Materialul de faţă îşi propune să analizeze în ce măsură factorii pedagogici şi cei psiho[1]sociali influenţează accesul la educaţie, în condiţiile în care, de regulă, elevii şi familiile acestora sunt, cel mai adesea, făcuţi responsabili de accesul şi succesul în educaţie.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Gabriela Neagu, Research Institute for Quality of Life, Romanian Academy

Address: Calea 13 Septembrie, no. 13, District 5, 050711, Bucharest, Romania.
Email: gabi.neagu@iccv.ro

Published

2006-06-30

How to Cite

Neagu, G. (2006). Polarizarea accesului la serviciile de educaţie. Rolul sistemului de învăţământ. Calitatea Vieții, 17(1-2), 51–63. Retrieved from https://revistacalitateavietii.ro/journal/article/view/606

Issue

Section

Health and education

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>