Polarizarea accesului la serviciile de educaţie. Rolul sistemului de învăţământ
Abstract
În studiul de faţă prezentăm analiza unor ipoteze privind influenţa asupra accesului la educaţie, atât a factorilor de mediu socio-familiali, cât şi al celor pedagogici şi psiho-sociali. Materialul de faţă îşi propune să analizeze în ce măsură factorii pedagogici şi cei psiho[1]sociali influenţează accesul la educaţie, în condiţiile în care, de regulă, elevii şi familiile acestora sunt, cel mai adesea, făcuţi responsabili de accesul şi succesul în educaţie.
Downloads
Download data is not yet available.
Published
2006-06-30
How to Cite
Neagu, G. (2006). Polarizarea accesului la serviciile de educaţie. Rolul sistemului de învăţământ. Calitatea Vieții, 17(1-2), 51–63. Retrieved from https://revistacalitateavietii.ro/journal/article/view/606
Issue
Section
Health and education
Copyright & Licensing
Copyright (c) 2006 Romanian Academy Publishing House
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.